WEBINAR

 

 

INDBYDELSE:

 Arbejd hjemmefra. Kom til WEBINAR hos Uniconta og se hvordan.

 

Se hvordan du med Uniconta, kan få online økonomistyring, så du kan arbejde hjemmefra med alle dine regnskabstal. 

 

Så sidder du hjemme, og mangler effektiv adgang til dit C5 økonomisystem eller et tilsvarende system, så deltag på webinaret nu, og få inspiration til, hvordan du kan få en effektiv arbejdsdag, når du arbejder hjemmefra.

Beskrivelse

Webinaret er en introduktion til Uniconta, det komplette og moderne online økonomisystem, der dækker de behov, som vi anser som en naturlig del af et regnskabsprogram. Der holder styr på økonomi, debitor, kreditor, CRM, lager, logistik, projekter, anlæg og produktionsstyklister, og hjælper din virksomhed til at blive digital.

Vi gennemgår nogle af de mange smarte funktioner, der gør det enkelt at drive din virksomhed, uanset om du er på arbejde eller arbejder hjemmefra:

  • Mulighed for at arbejde hjemmefra
  • Opbevar dine bilag elektronisk i økonomisystemet
  • Importér bankkontoudtog fra banken og foretag bankafstemninger
  • Udskriv balancer og andre udskrifter direkte til mail som vedhæftede pdf
  • Søgninger og filtre på data
  • Bestem selv hvilken rækkefølge, du ønsker at se felter
  • Oversigt over moduler: CRM, Anlæg, Produktion, Lagerstyring, Ordre-/indkøb med abonnementsstyring, Projektstyring med time-sag, Leverandørservice og PBS.

Dato og tid 

  • Torsdag den 26/3 kl. 10.00-10.45
  • Torsdag den 2/4 kl. 10.00-10.45
  • Tirsdag den 7/4 kl. 14.00-14.45
  • Torsdag den 16/4 kl. 09.00-09.45
  • Torsdag den 23/4 kl. 11.00-11.45

 

Tilmeld dig gratis her

HUSK: skriv os på som din forhandler så vi kan se du er tilmeldt.

 

Har du spørgsmål så kontakt Kjeld Skau på 25 10 11 41 eller ksk@zyntax.dk

Tilmelding: ksk@zyntax.dk

Skriv dit firmanavn og navne på deltagere.
 

Ring til Kjeld på 25 10 11 41 og hør mere om mulighederne i Uniconta.